40 frågor så här till jul

1. När gick du upp idag?
Runt halv elva

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?
Bee-movie

4. Favorit-TV- program?
Desperate housewifes kanske

5. Vad åt du till frukost?
Två mackor och en kopp oboy

6. Vad är ditt andranamn?
Isabelle

7. Din favoritmat?
Lasagne, eller sushi MUMS

8. Vilken mat gillar du inte?
Kött och potatis, så tråkigt

9. Favoritchips?
Nej usch

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Anouk's skiva "Together alone"

11. Vilken bil kör du?
Ingen

12. Favoritmacka?
Sånna där "tekakor" eller vad de heter

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
Dryga och översittare

14. Vilka är dina favoritkläder?
Min "don't wake me, I'm dreaming" tröja kanske

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand med Denise

16. Favoritklädmärke?
Top Shop?

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Skulle inte banga på något varmt land någonstans

18. Favorittid på dagen?
Kvällen

19. Var är du född?
Stockholm tror jag

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
Jag känner ingen direkt skillnad om jag ska vara ärlig

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Det varierar väldigt friskt

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nee

26. Vad ville du bli när du var liten?
Lapplisa...

27. Bästa barndomsminnet?
Jag minns inte så mycket

28. Varit i Afrika?
Japp, Egypten

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

30. Varit med om en bilolycka?
Nope

31. Favoritdag i veckan?
Lördag helt klart

32. Favoritrestaurant?
Har ingen direkt favorit

33. Favoritblommor?
Blåklockor, ååååh

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Burger King eller McDonalds

35. Äger du en cykel?
Ja, två stycken till och med!

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Huh?

37. Läggdags?
Inatt? ... sent antar jag

38. Vad lyssnar du till just nu?
Tvn i vardagsrummet

39. Favorit färg
Mörka toner och rosa(!)

40. Hur många tatueringar har du?
Jo mamma, det är en sak jag måste säga... Nej, inga tatueringar vad jag vet om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0