ALL ALONE!

Pappa är på fest med sitt jobb och Mattias har jag ingen aning vart han är... Jag är alltså ensam hemma. Inte kul ska jag säga er. Inte kul när man är räddare än räddast. Jag känner mig bara säker i mitt eget rum. Så här sitter jag nu och häckar. Jag har inget bättre för mig än att blogga och lyssna på musik.

Har nu spenderat kvällen med att ändra min header. Denise sa att jag alltid gör så snygg, men jag blir verkligen inte nöjd. Men nu får det vara så här ett tag :) Jag funderar på att kanske ha "The notebook" bilden igen, för jag älskar verkligen den bilden! Eller så gör jag så där juligt igen.

Just nu önskar jag att jag hade en liten katt som höll på och lekte med snöret på mina mjukisbyxor. En liten krabat som håller mig sällskap hela tiden. En jättekelig katt, som ligger och spinner medan jag kollar på film. Ska nog se "stardust" snart som jag har laddat ner. Och så får jag låssas att jag har en liten katt brevid mig. Jag ska låssas att det är Doris, Mias katt. För hon brukar alltid lägga sig bredvid en när man ligger i sängen. Doris älskar verkligen att sova med en.

Usch vad jag saknar Mia. Det märks att jag inte har träffat henne på länge. Jag blir liksom helt annorlunda, tänker helt annorlunda och beter mig helt annorlunda. När man är med Mia så bryr man sig liksom inte om någonting riktigt. Inte utseende eller omgivningen, alla problem bara försvinner. Jag behöver verkligen en Mia-stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0