Alla dessa tårar

Idag slutade jag 16.30 och jag var hemma lite innan 18.00. Jag följde med Jonas till odenplan, men ändrade mig och åkte hem igen. När jag kom hem tänkte jag spela The Sims, men det är pajko nu. Det går inte att spara så jag kan inte spelar :( Så jag laddade ner "When a man loves a woman" istället. Alltså fy fan... jag har gråtit konstant i två timmar. Jag tror jag grät i varje jävla scen. Jag blir så där ibland. Hehe, vissa filmer träffar mig rakt på den svaga punkten. Så nu sitter jag här helt skakis och lyssnar på Amy Diamond "It can only get better". Alltid efter sånna här filmer blir jag helt ledsen och vill deppa sönder. Bara det att nu kommer jag inte på någon anledning att deppa för. Jag mår bra. Det var länge sen. Just idag, har ingenting varit dåligt. Bortsett från att jag bråkade med Jonas, men det är löst nu. Jag hade grymt kul med alla i klassen, fick rabatt på godiset tack vare Denise tröja och jaa... Det är bara bra helt enkelt.

Idag såg jag så äckligt smal ut... Det var inte härligt att se. Om det är något jag ska deppa för så är det de... Jag har liksom helt tappat aptiten. Jag vill inte äta längre, jag är knappt hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0