älska julklappar

Nu har vi öppnat resten av julklapparna!
Av Ingmar fick jag: ett jättefint rosa glas!
Av Cornelia fick jag: en tavla, kanske ett porträtt av mig på
Av Bente (och Cornelia) fick jag: en fickspegel och en "värmande hand"
Av Mamma fick jag: en stegräknare, en dvd (Det våras för rymden) och två skraplott (vann 25kr!)
Av mormor fick jag: 200kr som verkligen behövdes
och av Mattias fick jag: en merci-ask, MUMS!

Nu måste jag se till att ta mig i kragen också och skicka ett tackbrev till mormor. Jag vet att hon blir så himla glad för brev, och jag har ju inget emot att skriva egentligen. Med de där 200kr kan jag köpa många frimärken också! Inatt ska jag sova hos mamma. Jag och mamma kommer sova i vardagsrummet för Mattias går och lägger sig tidigt (han ska jobba imorgon) och mamma och jag är små nattugglor som vill ha tvn och datorn. Jag tvivlar i för sig på att någon kommer sitta vid datorn ikväll, förutom jag. Juste! Jag ska kolla vad som går på tv ikväll, fast jobbigt nog har mamma bara 1an, 2an och 4an här. Men det går väl något bra på tv ikväll i alla fall! Annars får jag sitta vid datorn... eller läsa! Jag har ju med mig svenskaboken som vi ska läsa på lovet!

Nu ska jag sätta mig och mysa med familjen. Ha det så bra allihopa och fortsatt GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Kristine

bra presenter :)

2007-12-24 @ 21:16:07
URL: http://Kristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0