Bättre dagar att se fram emot

Nu är jag hemma hos Jonas. Tog mig kraften att åka hit. Jag mår mycket bättre nu, men jag är fortfarande helt slut i kroppen. Och jag passade på att väga mig nu när jag var hos Jonas och jag har gått ner 2 kilo. Inte bra, inte bra. 

Senare ikväll, eller om två timmar, ska jag på någon slags julkonsert med Frida, Jonas lillasyster. Det ska bli kul! Och imorrn blir det skola igen. Jag ser faktiskt  fram emot det. Jag är trött på att bara ligga hemma och kolla på tv. Nu vill jag träffa alla mina kompisar och göra något vettigt på dagen!

Men nu ska jag hjälpa Jonas med maten! (Observera att jag har kallat honom Jonas hela inlägget, men på släktkalaset kunde jag inte sluta säga Jon)

Kommentarer
Postat av: Nisse

AHAHAHA mjo det e jobbigt o åka 10 minuter om man är 120cm :

2007-12-18 @ 19:03:43
Postat av: adlerz

hon är faktiskt 1,60 då är det fan så mycket jobbigare ! :O

2007-12-19 @ 12:02:05
URL: http://adlerz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0