bitches and hoes...

Jag försov mig i morse, så jag kom försent större delen av lektionen så jag fick frånvaro för hela då. Så är reglerna. Nu har vi samhällskunskap och min kollega, Sebastian, är slacker (lat skolkare, som stannar hemma för att spela) och ligger hemma och det är han som har all information till arbetet som vi håller på med. Så nu ska jag söka lite fakta om Socialdemokraterna och vilken ideologi de utgår från. Sen har vi lunch och sen svenska. På svenskan ska vi börja fördjupa oss i "Antiken". Det tycker jag ska bli väldigt troligt, jag tycker om historia och så. Plus att vi får se troja på lektionerna, det är ju alltid roligt med film.

Rykten går tydligen i skolan om mig. Sanna, Lars dotter, ringde mig i helgen och sa att hennes kompis hade sagt att jag var kk (knullkompis) med hennes pojkvän. Roligt roligt... men jag förklarade för Sanna att det verkligen inte var så, och att jag har pojkvän (hallå liksom?). Och sen berättade Mickis att någon hemma hos Stoffe i fredags hade tyckt att jag var dryg(?). Alltid lika kul att höra... Men men, jag vet att jag inte är dryg eller kk med någon Tobias, så jag mår bra ändå!

Kommentarer
Postat av: pärlan ( sessan halva )

haha nu gör ni det i skolan som jag gjorde förra året, helt kul!:D om du behöver något gammalt antik prov så ring;D haha verkligen kk med nån också? coh dryg? hm det va mer än vad jag visste hörra stumpan! haha, love yooou sessow

2007-12-06 @ 18:55:09
URL: http://pussaar.blogg.se
Postat av: Muppis

VISSA E FAKTIST SJUKA, 39,5 graders feber är inte att skolka! första gången på två år faktist! o/

FAST, man får ju spela när man e hemma (a)

2007-12-07 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0