BLÄÄ

Usch och fy! Jag blev ocksåmagsjuk. Inte kul... Jag låg och kräktes hela natten och nu är jag helt svag. Jag tror jag har feber också... Det var jätteäckligt första gången jag skulle kräkas för jag krampade jätttemycket utan att det kom något kräk, så jag sträckte min tunga. Så inte nog med att jag kräktes, det behövde göra jätteont varje gång också. Men nu mår jag bättre tror jag. Jag är jättetörstig men jag vågar inte dricker för jag är rädd för att kräkas igen. Och jag vet inte om jag kan äta något heller, men det måste jag göra för jag kan knappt stå upp.

Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv med pappa, som också är dålig. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ems

krya på dig så ses vi snart. hjärta

2007-12-17 @ 13:12:49
Postat av: Mam

Din stackare! Det blev som du misstänkte. Mattias stannar hos mig för att inte bli smittad. Undrar om han inte redan är det. Och så blir jag också sjuk. Och Lasse. Och Emma, Sofia och Sanna. Och Sannas mamma och...
Fet kram

Ps Drick vatten fast du är rädd att spy upp det. Det är lättare att spy vatten än galla.

2007-12-17 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0