Denise

Du är den som känner mig bäst. Det är du som vet mina brister, mina svaga punkter och mina styrkor. Ändå är det alltid dig jag bråkar med, alltid dig jag glider ifrån. Du är det jag behöver. Du har svaren på de frågor jag alltid ställer mig. Så varför är allting alltid emot oss, även vi. Jag är, som du, trött på allt. Men jag är tröttast på hur vi alltid gör vår relation sämre. Jag behöver dig i mitt liv, jag behöver höra dina åsikter och komentarer på de problem jag möter.

Jag känner mig som ett glas vatten som står och vickar på kanten av ett bort. Jag håller på att falla men du håller glaset i balans. Jag kanske spiller lite vatten, men jag kommer aldrig falla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0