det är kul ju

Nio sakar om mig:
1. Är du singel?
Nej
2. Är du lycklig? Just nu är jag det
3. Är du uttråkad? Inte alls, ska sjunga lite nu
4. Är du ledsen? Ganska ofta, men inte nu
5. Är du italienare? Nej
6. Är du full? Supa på tisdagar är verkligen sååå jag
7. Är du en cooling? Kanske det
8. Är du från Irland? Vad är det här för frågor? :P
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, de har aldrig varit det heller

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njae, det blir så ytligt
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
5. Har du haft en hemlig beundrare? Det tvivlar jag stark på!
6. Är du kär? Ja
7. Vill du gifta dig i framtiden? Om det känns rätt så...

9 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar?
Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Bästa vänner 
5. TV eller Internet?
Bloggen ;)
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på humöret
8. Pengar eller lycka? Har jag pengar så är jag lycklig, är jag lycklig så har jag pengar
9. Dag eller natt? Natt, helt klart

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Antagligen
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Upprepade gånger, ja
8. Velat försvinna? Alltid

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Till pappa
2. Telefonsamtalet du fick? Från Linda
3. Personen du va med? Jonas
4. Roligaste grejen som hänt? När R höll på att ramla med stolen
5. Personen du sms:ade? Linda
6. Gick på bio med? Jonas, Mickis och Danne (SAW 4)
7. Va och shoppade med? Emmeli
8. Du skrev till på myspace? Har inte myspace
9. Du kramade? Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0