det ska inte vara så här svårt

Så sitter man här med rödsprängda ögon och sönderbitna naglar igen. Det är ju nästan så att man vill gå in i mörkret för alltid. Ingenting är värt när man bråkar med en av sina bästa vänner. Och om det är någonting som förstör mig, river sönder mig, så är det just att bråka med dig. Det är ingen som gör mig så illa som du. För jag vet att allting du säger är renaste sanning. Jag försöker verkligen, men ju mer jag försöker få allt att fungera med mig ju mer skiter det sig.

Kommentarer
Postat av: Nicolina (Nams)

hur får man musik på bloggen? :) tacksam för svar!

vill också tillägga att din blogg är bra & att du skriver bra oså :)

2007-12-02 @ 13:45:44
URL: http://senseofhappiness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0