Emmeli Anna Edvardsson

Hon är den där man alltid drömmer om att vara. Den där som är för bra för att vara sann. Hon är den ärligaste, den öppnaste och den bästa vän man kan tänka sig.

image81När ingen annan vill lyssna finns du där med dina värmande och helande ord. Jag hade antaligen aldrig klarat mig så bra som jag har nu om det inte vore för dig. Du ställer alltid upp. I alla lägen, när som helst, hur som helst. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Du fyller mig med styrka, får mig att orka livets bottennapp. Du har allting som en vän ska ha. Som en bästa vän ska ha. Ingen får mig att skratta som du, ingen får mig att leva så mycket som du. När man är med dig spelar ingenting annat någon roll. Vi kan hitta på de sjukaste sakerna och göra de tråkigaste sakerna så förbannat roliga. Livet är en fest när man är med dig Emmeli. Emmeli fucking Edvardsson!



Kommentarer
Postat av: emmeli

ZABINA! inga ord, jag älskar dig

2007-12-02 @ 19:50:09
URL: http://emsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0