För att vara jag är det otroligt bra!

image97Jag är helt jättestolt över mig själv för tillfället! Pappa är borta ikväll igen så jag skulle gå och göra middag åt mig. Igår blev det bara snabbmakaroner och köttbullar. Nu gjorde jag KLYFTPOTATIS, köttbullar igen, KOKADE GRÖNSAKER och BRUNSÅS! Jag är så bra! Nu sitter jag här och dricker lite vatten och käkar upp de sista "Geisha" bitarna, man får ju inte vara för bra liksom.

Och i onsdags hade vi lång lunch så då åkte vi in till mcdonalds och åt. Jonas bjöd mig eftersom jag inte hade några pengar och jag köpte Mcfeast med MINIMORÖTTER och JUICE. Det går ju att välja nyttigare alternativ liksom (: Jag är så bra så bra.

Sen när jag får pengar ska jag köpa röda teér för jag läste på wikipedia att man blir trött av det. Eller det ingår ingen koffein i det, så det är därför. Och jag har ju börjat dricka te som en idiot och då är det ju bra att jag har rött te som jag kan ta innan jag går och lägger mig. För jag har märkt att jag har otroligt svårt att sova pga allt mitt te drickande. Så det står överst på min inköpslista för tillfället.

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0