Godmorgon

Nu har jag varit vaken ett tag, sen ett ungefär. Gick upp för en halvtimme sen för jag orkade verkligen inte ligga kvar i sängen och vänta på att Jonas skulle vakna. Så nu sitter jag här i hans hall och spelar speedracer och läser bloggar. Nu vaknade han i för sig, så nu kanske jag kan göra något vettigt... som att äta frukost!

Igår var det Marias, Jonas mamma, 50års fest. Det var trevligt, alla var så glad och berusade. Men framåt kvällen blev det lite långtråkigt. Jag, Jonas och Frida gick ut på en promenad eftersom det var kokhett i lägenheten, sen hände det inte så mycket mer. Vi tillbringade resten av natten med att sitta och prata i Fridas rum och halvsex på morgonen gick vi till 7eleven och köpte oss lite godis. Efter det gick vi och la oss och nu sitter jag här...

Jag ska försöka få tag på Mia idag, och prata med Mickis. Men det är något konstigt med min mobil... mina sms skickas inte ibland, och när jag ringer till folk är det helt tyst i luren... ska kolla upp det där.

HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0