Godmorgon!

Nu sitter jag i skolan. Tog 07.00 bussen med Denise och Elin imorse. Igår var vi nämligen på LUCIABIO! Klockan 19.00 möttes vi vid t-centralen och gick och åt middag på pizzahut, sen vid 21.00 begav vi oss mot rigoletto där filmerna skulle visas. Och sen stog vi där och köade, i kylan, i ungefär en timme. Sen blev det ett hysteriskt insläpp och att sprang in för att ta de bästa platserna. Sen 23.30 ungefär började filmerna! Så såg vi tre filmer fram till klockan 06.30. We rule the night (typ något sånt), Juno och Bee-Movie, helt jättemysigt och jag sov inte en enda gång! Så jag har nu varit vaken i 26 timmar ungefär. Jag är helt körd i huvudet men är ändå pigg. Så nu har jag precis haft en redovisning i datorteknik och nu kollar jag genom vilka mål de är på kursen och vilka jag har uppnått. Lite kan jag ändå, det är härligt!

Sen har jag samhällskunskap då ska jag också ha en redovisning om idelogier och sen på svenskan ska vi se Troja. Sist men inte minst... Luciafika klockan 15.00 eftersom vi inte har något luciatåg.

Tack och hej! Nu kollapsar jag snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0