Godmorgon

Nu är jag i skolan och har datorlektion. Det är inte mycket som händer. Jag ska göra omprov typ men kan inte göra det av någon anledning. Typ för att andra gör prov eller något sånt. Så jag har spelat lite och nu tänkte jag blogga också.

Jag hade planerat att träffa Emmeli idag. PÅ MIN OCH JONS ETTÅRSDAG! Jag är så glömsk...

Jaha.. jag har inte så mycket mer att skriva om egentligen. Det är avslutning idag. 12.20 ska vi träffa Gunnar och ha kort avslut. JUSTE! Jag måste komma ihåg att hämta busskort innan jag går härifrån, eller man kanske får det av Gunnar?

Usch vad jag saknar Emmeli. Behövde det vara ettårsdag just idag...

Kommentarer
Postat av: ems

älskling, skit i jon och var med mig ;) älskar dig!

2007-12-20 @ 10:44:42
URL: http://emsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0