Hur lyckas man?

Jag blir så avundsjuk på alla de som ligger på "mest aktiva listan" och att de tjänar pengar på att blogga! För mig är det bara en dröm. Om jag ändå kunde tjäna pengar på min hobby liksom. Jag älskar att blogga och skriva av mig om problem eller annat som jag vill dela med mig till omvärlden. Men de som läser min blogg är ju bara de jag känner. Inte för att det är så bara, men jag har liksom inte 9000 läsare om dagen som typ Kenza. Men en dag kanske även jag ligger på den där listan och tjänar FETT MED CASH. Tihi, man kan ju alltid drömma i alla fall (:

Kommentarer
Postat av: pärlan ( sessan halva )

bebis, fett med cash var att ta i, men om du skapar en blogg på typ metro eller va det va, så tjänar du pengar för varje sid-visning:) så det är ju najs:)

2007-12-06 @ 18:57:16
URL: http://pussaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0