Ingen julkänsla idag inte

Jag har ändrat bloggen igen, men är såklart inte nöjd ändå. Så jag kommer hålla på och ändra fram och tillbaka nu ikväll antar jag. Jag ska bara vara hemma så jag lär sitta här en hel del. Ikväll ska jag se på Grey's med Mattias och sen ska jag slå in Jonas julklapp och så ska jag fixa naglarna och lite sånt där. Så det blir en riktigt hemma kväll med andra ord. Det ska bli skönt att vara lite ensam också, eller alltså utan Jonas.

Imorgon ska jag hem till mor på åsögatan och köpa gran och lite sånt. Då hoppas jag att julstämningen blir bättre, har verkligen inte kännt någon stämning på väldigt länge.

OCH jag fick Viktor&Rolf parfymen av Jonas i ettårspresent! Jag kunde inte fått en mycket bättre julklapp! Åh, jag är så glad! Ha det bra nu, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0