jag tror att jag seriöst har ångest attacker. Är det normalt att bara vilja sätta sig ner och gråta var som helst, när som helst

Idag har  varit lika aktiv som igår, känns det som i alla fall. När klockan ringde, 06.30, gick jag upp på en gång (hadå då legat vaken i 20 min och stirrat på min pojkvän)! Så kokade jag havregrynsgröt och gjorde mitt te och la varsin ostskiva på mina två knäckebrödsmackor. Sen väckte jag Jonas och gjorde mig i ordning. Skolan rullade på som vanligt :) Efter skolan åkte jag och Jonas in till stan för jag skulle köpa jättefina inslagspapper, och när jag insåg att jag hade lite pengar över så köpte jag två tröjor och ett par trosor (med Jonas hjälp). Men jag insåg nu att det var ett stort misstag nu när jag har tackat ja till "Luciabio" för 200kr. Men men, jag får använda mina stora söta hundögon och tigga till mig några slantar (: Lite pengar har jag fortfarande kvar i alla fall.

Nu har Jonas äntligen skickat in vårat musikprojekt så jag hoppas att Maria, våran engelska lärare, blir nöjd med resultatet.

Och jävla skit också! Jag blir så ledsen i ögat! Mina nya möbler kommer inte förrän 21 december! Såååå långt kvar! Men men... nu ska jag sova mina kära läsare. Ha det så bra. Vi ses när vi ses om inte tidigare (:


Kommentarer
Postat av: Charming man!

Jul eller midsommar?

2007-12-03 @ 23:34:16
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0