Jul, jul, strålande jul

Nu har jag firat jul med min pappa, Mattias och Jonas. Eftersom den riktiga julen firas hos mamma, och pappa ska bort till sin syster, så passade vi på att fira innan.

Tidigare idag åkte jag in till stan och träffade Denise. Hon köpte de sista julklapparna och sen bytte vi julklappar. Jag kunde inte hålla mig till imorgon så jag öppnade dem så snart jag kom hem från julmats-handlandet. Jag fick TRANSFORMERS och Dave Gaham - Kingdom. Helt underbart!

Pappa fixade ett litet julbord med köttbullar, prinskorvar, revbensspjäll, senapsill och självklart potatis. Efter middagen fixade jag det lite mysigt inne i vardagsrummet och skickade ut alla dit medan jag diskade och gjorde rent i köket. Sen  var det dags att öppna julklapparna! Av pappa fick jag en digitalkamera och ett minne till den, av Mattias fick jag en konsertbiljett (med pappa och mattias) till Alterbridge (älska älska älska) och av Lieanne fick jag en parfym och bodylotion.

Nu ska jag mysa med Jonas innan han åker hem igen. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0