Kära Vänner!

Tänkte bara förklara mig lite här på bloggen: Min comviq kompis har gått ut, det vill säga att jag inte smsar gratis längre. Och jag har inga pengar på mobilen så det är anledningen till varför jag inte har svarat. Men vi ses ju imorrn allihopa, då kan vi prata istället.

Nu ska jag dricka mitt te och njuta av att hela den här dagen har jag städat. Jag har julpyntat och städat hela lägenheten, utom mitt rum. Men jag väntar på att mina nya möbler ska komma innan jag städar. Jag tvättade till och med av skåpen i köket och alla hyllor och massvis. Men det var kul (: Sen gjorde jag en tårta och putsade gamla julstakar också.

"Det är så svårt det här... Håller jag i stången så tappar jag påsarna"

Kommentarer
Postat av: emmeli

hahaha, skönaste komentaren. hjärta!

2007-12-02 @ 21:36:41
Postat av: Mam

Kan du inte komma hem till mig och fixa också. Och det där med tårta... Den var väl en överraskning till mig?

2007-12-03 @ 17:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0