Lista

Har du pojkvän/flickvän? Ja det har jag, världens bästa också
Är du kär? Otroligt kär
Hur tidigt stiger du upp? Runt sju-halv sju på skoldagar
Vem/vilka vet mest om dig? För tilfället; Jonas och Emmeli
Gillar du att slåss? Om jag slåss med Jonas så är det kul
Vad ska du göra ikväll? Spela The sims :)
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Rumpan, sitter inte bekvämt
Är du bra på att måla? Absolut, nästa Picaso!
Vem kramade du senast? Denise tror jag :)
Vad längtar du till? 21 december, då kommer mina möbler!
Vad heter dina husdjur? Har inga husdjur
Har du körkort? Nej
Favoritgodis? Sånna där choklad rutor med puffar i
Morgon- eller nattmänniska? Morgonmänniska antar jag
Sparare eller slösare? Slösare, helt klart. Ärvt från pappa!
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet
Bio eller promenad? Beror på humör, just nu är det inte så kul att vara ute
Är du kittlig? Japp
Rädd för insekter? Njae, tycker mycket illa om dem i alla fall
Anser du att du är stark? tillräckligt stark

Kommentarer
Postat av: pojkvän

din jävla lögnare!!!

JAG har välrdens bäste pojkvän/flickvän! ;)

2007-12-05 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0