Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Sprallig
Favoritgodis: Geisha
Kläder just nu: långa shorts, sockar och en t-shirt
Musik just nu: Misery business med Paramore
Sommarplaner: Ingen aning, är arton då så hoppas på utlandsresa!
Hur många kuddar sover du med: fyra
Spelar du nåt instrument: Nee
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska antar jag
Vem är viktigast för dig: kan inte välja
Bio eller promenad: Beror på väder
Är du kittlig: För det mesta
Snarkar du: Det händer
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Spindlar euw
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Som Sabrina fan
Vad vill du jobba som? Modell är ju en dröm, men jag trivs inte framför kameran ;)
Stökigt eller välstädat? Stökigt i mitt rum, städat överallt annars
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Absolut, om jag ville dö
Gillar du att sjunga? Gud ja!
Anser du att du är stark? tillräckligt
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten eller håller andan
Vad längtar du mest efter just nu? festa med mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0