NOOOOOOOOOOOOOOOO!


image85Igår kväll/natt installerade jag The sims Unleashed och satt och spelade som vanligt. Men nu idag funkar det inte! Det går inte att spara det man gör! Så jag har ominstallerat det men det funkar ändå inte! Jag som var så glad för att jag spelade The sims igen... Aldrig kan man få som man vill. Men men, jag ska kolla och se om det funkar nu. Annars får jag väl spela vanliga The sims bara, inte Unleashed alltså. Men då kan jag inte ha några husdjur, thihi. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: sofia

grejen nu är liksom att jag har blitt beroende av att skriva... vill ju inte hamna längre ner.. =)

2007-12-05 @ 21:21:34
URL: http://liteskit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0