nu är det blått, jag gillar blått

Nu har jag suttit i timmar och fixat och trixat. Jag får helt enkelt inte till det. Jag vet inte hur jag vill ha bloggen så det får vara såhär nu. Jag älskar den där bilden från "The notebook" och så är blått en fin färg. Det är inte speciellt juligt, men what a hell, det funkar.

Idag var jag med Emmeli! Vi mötes vid slussen och åkte hem till mig. Jag städade lite medan vi pratade strunt och skrattade som vanligt. klockan halv fem ungefär åkte vi härifrån. Emmeli skulle till sin Joel och jag skulle till min pappa. Pappa och jag möttes upp på T-centralen för han behövde hjälp med julklappar till Jonas, Elin, Felicia, Moa och Theodor. Jag valde väl det mesta antar jag, så jag hoppas de blir glada för det. Sen fick jag ett halsband, örhängen och en sjal eftersom jag var så duktigt.

Nu har jag tråkigt... jag ska väl gå och prata med bror min och se om vi kan kolla på Grey's nu. Annars får jag väl gå och lägga mig eller nåt. Jaja... Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0