Nu är det jul igen

Pööhh... Nu har vi precis ätit julmat! Som alltid tar jag för mycket "förrätt"(sill, lax och sånt) så jag redan är mätt till själva varmrätten. Ingmar, min morbror, har tagit med sig fruktsallad också. Hur ska man orka allt..?

Snart ska vi har paketöppning, Cornelia kan knappt hålla sig längre. Då får jag ännu mer att fota! Jag har redan gått runt och fotat som en idiot med min nya kamera. Men det är så kul! Plus att jag försöker lära mig hur den fungerar eftersom manualen jag fick var på franska... Hm?

Imorgon ska jag träffa Emmeli, vi ska ha lite "julvila" och andas ut efter all stress och så. Sen måste jag träffa Jonas också, han klagar ju så mycket på att vi aldrig ses. Nej då, så är det inte riktigt. Men det var ett tag sen vi sågs.

Sen hade jag ju en julklapp till Elin också, som jag aldrig hann ge och nu känns det ju lite efter. Det var inget märkvärdigt alltså, bara en nässesär som jag fick graits, till och med, på Åhlens när jag köpte något. Hon var med när jag fick den och sa att den var så fin men jag har inte använt den något så då kan den ju lika gärna ligga och skräpa hos Familjen Hård istället.

God Jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0