Pappa 46 år, grattis!

Idag, eller igår för klockan är över 24.00, hade pappa kalas. Min  farmor, faster och hennes man, mina tre kusiner (Sandra, Carina och Conny) kom över. Och Conny's flickvän Jossan och deras barn Theodor och Moa(?) och Carinas ena dotter Elin. Vi hade jättetrevligt. Jon fick träffa släkten och han gick under namnet Jonas. Men dum som jag är kallade jag honom Jon hela kvällen och alla var helt förvirrade och frågade tillslut om han hette Jonas eller Jon och jag fick dra hela historien. Nu har jag läst lite bloggar och uppdaterat mig i allas liv. Jag är dock lite irriterad på M (inte Mickis), på hennes sätt att skriva om D (inte Denise). På M låter det som att de är ihop. JAG DAMPAR FETT! Jag önskar att jag kunde klä ut mig och vara jättestark och slå henne på käften. Aja, nu ska jag och Jonas (hihi, nu kan jag allt kalla honom Jonas) kanske kolla på film, men jag är så jävla trött så jag somnar nog. PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

ååh, när fyllde han år då? gratta honom i efterskott!

2007-12-15 @ 14:15:31
URL: http://emsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0