peace and love, bitches and hoes!

Åh! Jag har precis varit ute med Mia! Mia Mia Mia! Vi möttes typ kvart i åtta utanför café Fåtöljen och Mia kom dit helt jättefin i klackskor och skinnjacka. Vi tog varsin te och uppdaterade varandra, pratade om allt som har hänt och så alltså. Vi har ju typ inte träffats på över en månad! Sen gick vi upp till 7eleven för jag ville ha en latte därifrån, det är för dyrt på caféet och man får mer på 7eleven. Sen gick vi till ett ställe på slussen och satte oss där och pratade och drack kaffe. Sen skilldes vi åt, hon skulle träffa Sethie-boy och jag skulle hem och vila mig inför morgon dagen... Jag funderar på om jag ska åka in till stan imorrrn bitti och fixa mitt hår, färga och sånt där alltså. Men jag har inte råd egentligen. Jag är skyldig Jon 500kr och pappa 400kr... Och jag har bara 800kr, så mitt saldo är egentligen -100kr. Men men...

Nu ska jag in till Mattias rum och kolla på säsong 2 av heroes! Risken finns att jag börjar städa därinne, I just looove to clean!

Och imorgon ska jag träffa Mickis, Mickis Mickis Mickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0