The stars gleam, the poets dream, the eagles fly, without you. The earth turns, the sun burns, but I die without you

Åh... nu sitter jag här med tårar i ögonen, på en gång. Jag satte på RENT, en musikal, och bläddrade fram några kapitel och nu jag börjar grina på en gång... Jag älskar den här filmen!!!

Jag började sjunga på en låt för några dagar sen och jag gick runt och grubblade jättelänge på varifrån den kom. Sen kom jag på det helt plötsligt, det var från någon film. Men nu har jag glömt bort både hur låten går och vilken film det är. Men jag tror att det är från Rent och jag tror att jag har hittat den... nu under tiden jag har skrivit.

The tears dry, without you.
Life goes on, but I'm gone.
Cause I die, without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0