vaken i 32 timmar nu!

Jaha... så nu är jag inte riktigt trött längre. Eller jag är för trött. Jag kunde helt ärligt inte hålla mina ögon öppna på tunnelbanan hem. Jag försökte verkligen! Varje gång jag blundade somnade jag på en gång. Eller när det blir sådär att tankarna går över till bilder.

Nu är jag i alla fall hemma. Och jag hoppar runt och dansar som jag just vaknat. Jag känner mig piggare än vad jag brukar göra när jag kommer hem efter skolan. Och nu har jag ändå varit vaken i 32 timmar... Men snart kommer jag väl svimma eller något. Eller bara bli helt fuckad i huvudet, jag kommer säkert bli galen!

Jag har kokat lite te... Kvällsro, eller något sånt, så förhoppningvis blir jag trött och somnar. Det är skönt att det inte är någon skola imorgon, det hade jag verkligen inte klarat av.

Ha det bra, och förhoppningsvis GODNATT.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Men kära barn, sov!
Köp valeria, det är jätte bra insomningstabletter:)

2007-12-14 @ 14:17:50
Postat av: pärlan

haha gullprutt! Igår gick jag o la mig fan halv 7 o sov som en stock heeela natten, inte ens en bomb skulle kunnat ha väckt mig^^

2007-12-14 @ 17:50:01
URL: http://pussaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0