confessions, oh these darn confessions

Det känns som att jag missar allt. I mina vänners liv och i mitt liv. Jag känner mig så blind, så frånvarande. Jag spenderar dagarna med att drömma om bättre dagar istället för att leva dagarna fullt ut. Människorna runt omkring mig betyder allt för mig. Och ändå känns det som att jag inte känner någon av dem. Hur kan man älska så mycket utan att känna dem? För jag älskar mina vänner, mina bästa vänner, så mycket att det ibland värker i hela min kropp. För de där små sakerna de gör, som visar att de bryr sig.

Jag har så mycket mer än jag förtjänar.

Kommentarer
Postat av: Denise

nej zabina, du förtjänar allt du har. Du förtjänar fan mer än vad du har!

2007-11-11 @ 22:58:32
URL: http://pussaar.blogg.se
Postat av: L

jag måste träffa dig hjärtegull, saknar dig så otroligt. Jag känner att jag missar ditt liv. Du är värd så mycket mer än var du någonsin kommer förstå.

2007-11-12 @ 00:25:22
URL: http://klittan.blogg.se
Postat av: Mia

du känner mig utan och innan vännen, vi är ju samma fast två!

2007-11-12 @ 11:28:29
Postat av: Mam

Vännerna finns där, de hänger med. Don´t worry. Frågan är vart du är på väg. Vad finns bortom horisonten?

2007-11-13 @ 09:33:14
Postat av: Kim Schiöld

Förstår hur du tänker :) Men alla har väl vad man förtjänar, annars skulle man väl inte ha det?...

Inget är av nödvändighet vad synes vara =D

2007-11-13 @ 11:17:21
URL: http://www.schiold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0