every girl love to spend some time alone with her boyfriend

Det har hänt för mycket saker för att jag ens ska orka blogga om det. Men jag tar det som jag tycker är viktigast, just för att det inte händer så ofta:
Igår gick jag och Mickis från Kricke (älta gård) till Ekstubben! Det tog typ en halvtimme och vi gick i jäkligt högt tempo! Sen idag åkte jag och Emmeli till skogskyrkogården och gick runt där i typ två timmar! Det är så himla skönt att gå runt, så uppfriskande och härligt. Nu ligger jag och Emmeli och kollar på tv och äter välförtjänade chokladbitar. Och nu är det tillräckligt mörkt för att tända ljus och mysa ner sig. Och idag ska jag antagligen få sova ensam, det ska bli riktigt skönt. Jag ska ta fotbad och måla naglarna och lite sånt och bara leva liiivet!

Ha det bra, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0