fuck nu kommer jag för sent

Hur gammal är du om 5år?
22 år

Vem spenderade du minst två timmar med idag?
älskade Jonas

Hur lång är du?
över 160cm i alla fall

Vilken var den senaste filmen du såg?
Rush hour 3

Vem ringde du senast?
lille pappa

Vem ringde dig senast?
lilla mamma

Vad var det senaste sms:et du fick?
"Nu är den slut, jag är i sickla :P <3"

Föredrar du att ringa eller sms:a?
ringa, jag tycker om att höra min kompisars röster

Är dina föräldrar gifta/skilda?
skilda sen jag var tre år

När såg du din mamma senast?
det var ett bra tag sen :(

Vad har du för ögonfärg?
typ blå-grå

Vilken tid vaknade du idag?
kvart i ett av att mickis smsade mig

Vilken är din favoritjulsång?
usch tyst
Vilket är ditt abosluta favoritställe?
vart som helst så länge jag har trevligt sällskap
Vilket ställe vill du minst vara på?
i en isvak kanske?

Hur många syskon har du?
världens bästa storebror

Vart tror du att du kommer vara om 10år?
ingen aning, med mina mål lär jag väl vara städare

Vad var du mest rädd för på nätterna när du var liten?
vet inte, typ att det var någon ond snubbe i mitt rum

Vad var det senaste som fick dig att verkligen skratta?
när Jon lekte porrstjärna

Hur stor är din säng?
120cm, det räcker och bli över

Har du en bärbar eller stationär dator?
bärbar

Sover du påklädd eller naken?
har precis börjat köra naket, det är skönare

Hur många kuddar sover du med?
en under huvudet och en i famnen, sen är det två extra bredvid mig

Hur många län/kommuner har du bott i?
fyra? tumba, tyresö, skarpnäck och södermalm?

Vilka städer har du bott i?
stockholm bara

Föredarar du skor, strumpor eller barfota?
sockar helst

Är du en social person?
när jag känner för det

Vad var det senaste du åt?
tacos hos Jon

Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerrys fishfood
Vilken är din favoritdessert?
Allt går ner

Gillar du kinamat?
Typ inte, shame on me jag vet

Gillar du kaffe?
Japp

Vad dricker du på morgonen?
Det som finns hemma

Sover du på en speciell sida av sängen?
längst ut

Kan du spela poker?
Jo det kan jag väl

Gillar du att mysa?
Ja det är klart, jag är ju en Wahlström

Har du några tvångstankar?
inte mer än mitt städmani

Känner du någon med samma födelsedag som dig?
Ja, denise (pärlans) mamma

Vill du ha barn?
Inte just nu nej

Pratar du några andra språk?
Engelska

Föredrar du baren eller dansgolvet?
dansgolvet antar jag

Vad spenderar du helst dina pengar på?
klänningar

Använder du några smycken 24/7?
nej, men jag vill ha örhängen

Vilket är ditt favorit TV program?
Grey's anatomy och vänner

Kan du rulla din tunga?
nope, men jag försöker

Vem är den roligaste person du känner?
jag såklart

Sover du med mjukisdjur?
bara med nallen jag fick av Jonas

Vilken rinsignal har du?
Big brother med Kanye west

Har du fortfarande kläder från när du var liten?
mm, i en kasse på vinden

Vad för rött föremål är närmast dig just nu?
mitt överkast som jag sitter på

Flirtar du mycket?
nej jag har ju pojkvän, hehe

Kan du byta olja på en bil?
inte utan hjälp

Har du någon gång fått fortkörningsböter?
aa jo för jag har ju körkort

Vilken var den senaste bok du läste?
a child called it

Läser du dags-/kvälltidningar?
punkt se

Prenumerarerar du på någon tidning?
VeckoRevyn

Dansar du i bilen?
jag har ingen bil

Vilken radiostation lyssnade du på senast?
lugna favoriter

Vad var det senaste du skrev ner på en bit papper?
"skriv något"

När var du sist i kyrkan?
skolavslutningen i nian

Vem var din favoritlärare i skolan?
Elena eller Måns

Hur länge har du tältat som längst?
två-tre nätter

Vem var den senaste personen som gjorde något extra speciellt för dig?
Jonas, åh underbara Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0