Godmorgon allihopa!

Nu har jag precis vaknat. Eftersom jag ska ut och köpa julklappar med Emmeli 14.30 tyckte jag det var onödigt att somna om. Då kommer jag bara bli helt stressad sen.

Jonas är här också. Jag försöker få honom att somna om, men han envisas med att ha ögonen öppna. Han är så söt när han sover. Hoppas han somnar om så jag kan fota honom :)

På tal om ingenting! Jag möblerade om mitt rum iförrgår eller igår var det kanske. Och jag är verkligen inte nöjd. Det är säkert därför jag sover helt dåligt... Men pappa och jag har beställt garderob och byrå från IKEA, så jag väntar med att möblera om tills jag får de nya möblerna.

Anyway, nu ska jag nog stänga av datorn så Jonas kan somna om, först ska jag bara pussa på honom en massa! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0