isn't it lovely?

image75Det är alltid lika härligt att vara sjuk... Snoret fräter under näsan, varje andetag rosslar i halsen, man orkar knappt gå och kissa på toa. Eller snyta sig... så snoret bara ligger där grönt och kräääämigt! Hahaha, nej så farligt är det faktiskt inte. Men snart, eftersom jag snart har använt upp allt papper vi har i det här hemmet. Jag har nu tillbringat hela kvällen med "One Tree Hill" (it's grrreat!), chips, godis, ballerina och coca-cola. Och mina älskade lakris-halstabletter. Nu ska jag gå och kolla på Grey's med mattias, TVÅ avsnitt! Så det ska bli riktigt festligt måste jag säga. Och bilden här på lilla sjuka jag... den bjuder jag på! Yeayea, nu måste jag gå till bror min. Och sen gå och lägga mig antar jag... fast jag är sjukt uttråkad!

Kommentarer
Postat av: denise

orka va helt fin när du är sjuk:O

2007-11-25 @ 01:53:20
URL: http://pussaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0