it's time to stop lying and dying, and start trying

Jag hatar det här. Jag är jättesvag. Hade feber igår och imorse men nu är den borta, men jag har yrsel och kan knappt stå. Jag har ont i magen och är hungrig, men jag blir illamående så fort jag äter. Och jag har mått precis så här förut så det enda jag kan göra är att vänta ut det... Men jag är så jävla trött på att må dåligt, både fysiskt och psykiskt. Det är jag själv som gör mig sjuk, genom att alltid vara så dramatisk! Jag tröttar ut mig själv, tappar alla krafter, för att jag lägger ner så förbannat mycket tid på något som är så patetiskt löjligt egentligen. Jag vill inte tänka på det, men jag kan inte glömma. För jag påminner ju mig själv hela tiden för fan! Jag är så äckligt självisk och tycker så jävla synd om mig själv.

Jag har ingen kvar på grund av det här, jag stänger ute alla för det är ju så jävla synd om mig..! 

Kommentarer
Postat av: Mam

Jag finns förstås, men jag räknas väl inte längre.

2007-11-15 @ 19:14:05
Postat av: Mam

Sök något extrajobb! Spara pengar! Planera en häftig resa till sommaren! Dröm om framtiden! Var snäll mot dig själv!
Puss!

2007-11-15 @ 19:17:39
Postat av: dotter

klart du räknas mamma, alltid.

2007-11-15 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0