Linda, Mikaela, Emmeli, Mia, Denise, Elin

Nu är jag inne i den där perioden då det känns som att ingen tycker om mig så som jag tycker om dem. Jag avgudar alla mina vänner, älskar deras egenskaper och det inflytande de har på mig... men vad bidrar jag till dem? Känner de sig annorlunda efter att jag har ringt, smsat eller skickat en blogg kommentar?

Jag antar att jag inte är bra på att visa min uppskattning. Jag är inte bra på att ringa och säga att jag behöver dem. Men sanningen är den att jag behöver er allihopa. Ni stärker mig, får mig att glöda. Aldrig är jag så fri och lycklig som jag när jag är med er.

Kommentarer
Postat av: Ma

Glöm inte att se glöden och styrkan i dig själv! Sök inte bekräftelse i andra!
Lita på din egen förmåga!
Du finns och kan och är världens underbaraste tjej!
Sluta att leta efter problem!
Hugg tänderna i livet!
Blicka framåt!
Där finns bara möjligheter!

2007-11-06 @ 11:07:33
Postat av: Klitt

Förutom att jag håller med Mia till 100 tusetals % så vill jag att du ska veta att de gånger du visat din uppskattning har gjort mig så genuint glad. Du har räddat min dag så många gånger Zabina du förstår inte. Jag älskar dig, verkligen jättemycket. Och jag
om någon är dålig på att visa uppskattning, men jag hoppas att du i alla fall i hjärtat alltid komme rihåg att du aldrig är ensam, och att du är älskad. Av fler än du anar.

2007-11-06 @ 19:27:03
URL: http://klittan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0