Om Brooke och Peyton kan, så kan du och jag också

Det är alltid lika skönt när man vet vad som väntar en. Nu har jag förhoppningsvis något att göra enda fram till söndag kväll!
Imorgon, torsdag: Förhoppningsvis träffa Mickis och kanske Denise också!
Fredag: Handla julklappar med Emmeli och sova hos henne.
Lördag: Hjälpa till/kolla på när Emmeli och familjen julpyntar, träffa Denise som även ska sova hos mig
Söndag: Julpynta med pappa och sen träffa Mia efter fyra (hon jobbar innan dess)

Idag slutade jag skolan klockan tolv ungefär. Då åkte jag hem och duschade och möblerade om, sen åkte jag till Denise. Vi slöade som alltid först hemma hos henne och sen gick vi ut och åt middag på Fåtöljen (grekisksallad med fetaoströra såklart). Härlig dag, bra dag. Nu ska jag lägga upp lite låtar på mobilen igen så jag har något att lyssna på under mina tunnelbaneresor.

Idag älskar jag mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Lindis

Gör det oftare älskling, duär så värd det :)

2007-11-28 @ 23:39:22
URL: http://klittan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0