samsung (kommer inte på någon rubrik)

Godkväll mina vänner!


Ligger här i min säng och dekorerar min blogg som vanligt. Aldrig blir jag nöjd med designen. Jag skulle egentligen åkt iväg till min käre pojkvän, men tiden rann iväg och nu är jag för trött för att åka. Det är väl bra egentligen, jag behöver sova ordentligt och inte ligga vaken hela nätterna och kolla på Jonas och tänka på hur underbar han är. Men jag kan inte hjälpa att jag saknar hans värme. Och igår mådde jag för dåligt för att uppskatta honom, min feber gjorde mig grinig... stackarn!

Nu börjar jag bli lite snurrig av att växla mellan att blogga och kolla på Grey's Anatomy, så jag slutar skriva nu. Men ha det bra!

Kisspaus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0