till Er, mina vänner:

Ingen är perfekt. Jag vet i alla fall att jag inte är det. Men jag gör mitt bästa. Jag försöker göra mitt bästa. Jag finns inte alltid där när ni behöver mig, men jag vill alltid finns där. Jag kan omöjligt alltid finnas där, för jag behöver ta hand om mig själv också. Men jag tänker på er varje dag. Undrar vad ni gör, hur ni mår.

Ni är så underbara, på alla era olika sätt. Ni fullbordar mig, ger mig mening och styrka. Ni fyller mina dagar med glädje och ljus. Jag är riktigt lyckligt lottad som har er. Jag hoppas att jag en dag verkligen har kraften och orken att verkligen visa hur mycket jag älskar er. Att jag kommer orka ställa upp för er 100% 24/7. Men för tillfället kan jag inte finnas där, alltid.

Jag hoppas ni vet hur mycket ni har fått mig att växa, hur älskad jag har känt mig och hur mycket lyckligare jag har blivit sen jag fann alla er. Eller ni fann snarare mig. Att ta kontakt med folk har aldrig varit min starka sida. Jag hoppas att ni håller ut, att ni orkar vänta på mig. Kanske har jag bidragit med något i era liv också?

Lyssna på: Leona Lewis - Here I Am

Kommentarer
Postat av: Mam

Jag blir orolig. Läste dina bloggar som du la ut under tre timmar igårkväll-natt. Höga berg och djupa dalar. Starka ord och känslor från uppgång till fall. Hur mår du? Klarar du detta själv? Söker du hjälp när du behöver det?
Jag finns. Tveka inte att ringa när du än behöver!

2007-11-29 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0