who's your daddy

Åter igen är man alltså i skolan, och åter igen sitter jag på datorkunskapslektionen och söker efter user script till våra nyinstallerade datorer. Men det går fett segt...
Och Rasmus är i Thailand nu så det är lite negativ stämning här i klassen, eftersom ingen kan ta ut sina aggretioner.

Och jag fick G på matteprovet! Trodde verkligen att jag skulle få IG+++++ eftersom jag hade svarat nästan helt fel på alla frågor, men jag hade till och med ett VG poäng, men jag fick "bara" G ändå. Och så fick jag Vg på två inlämningsuppgifter i svenskan. Men jag kommer inte ihåg vilka uppgifter det var.

Så allt är bra, speciellt när man sitter bredvid Stickan och Anton. Då kan man bara vara glad liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0