det går bra nu, kompis det går bra nu

Vaknade av att Mickis skickade ett sms och bad mig ringa henne. Så jag ringde henne och vi prata i typ en halvtimme, sen dog batterierna på min telefon. Så då gick jag upp och käkade lite frukost (jag saknar min blodgrape, nu måste jag äta massa äckliga mackor) och sen bosatte jag mig vid tvn i vardagsrummet. Nu har jag kollat på 20 låtar med George Michael, alla hans videor är jättekonstiga... Och så har jag smsat lite med uttråkade Sebbe(!). Och läst folks bloggar. Men nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, senare ska jag äta med pojkvännen min och sen träffa Emmeli. Det lär bli en toppenkväll!

Ha det helt underbart, så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0