don't think I'm lying around crying at night. There's no need to worry, I'm really all right

Klockan är två och jag ska börja städa mitt rum. Det här går aldeles för segt, jag har inte lust med någonting egentligen. Funtar på att bara ligga ner och stirra upp i taket, men jag måste verkligen städa. Så vilan får jag vänta med. Hoppas bara att jag inte är allt för trött ikväll när jag ska vara med Emmeli. Men jag brukar få gott om energi när jag väl är med henne, hon är sådan glädjespridare! Och Jonas, världens bästa Jonas, ska bjuda mig på middag idag. Hoppas det inte blir allt för fancy eftersom jag ofta brukar bli illamående när det är så fint. Som när mamma och jag var i Cypern och sista dagen skulle vi äta ute, men då fick jag så klart världens magvärk och mådde illa så att jag knappt kunde äta något. Och flera gånger när jag har fyllt år och man går ut och äter blir jag också illamående. Det är kanske att jag blir så uppe i varv av att äta ute. Jag tycker det är så romantiskt, oavsätt vem jag är med så blir det alltid lite speciellt när man äter ute. Så jag ser verkligen fram emot ikväll med Jonas.


When the sun shines
We'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath
I'ma stick it out untill the end

Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my umbrella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0