Drive slow homie

Nu har jag precis kommit hem från att ha tillbringat natten hos Emmeli. Det är så skönt att vara med henne. Vi pratar om saker som åtminstone jag bara kan prata med henne om. Det är skönt att prata ut och få råd och stöd från någon som verkligen vet vad man pratar om. Och sen att avsluta kvällen med Vänner och starta morgonen med Vänner, är något man bara gör med Emmeli. Nu har jag tänt massa ljus, även fast det fortfarande är ljust ute, och så ska jag börja på engelska arbetet. Vi ska skriva om en genre och sen om en artist inom den genren. Jag har valt hip hop, så jag kan skriva om Kanye west. Men först ska jag ladda ner hans nya album så jag vet vilken låttext jag ska översätta. Men jag tror att jag tar Good Life, för jag tycker om videon så mycket. Det jobbigaste med det här arbetet är att jag måste läsa så mycket. Först ska jag skriva om hela Hip hop utveckligen och sen hela historien om Kanye west och så. Så det blir mycket läsande och mycket skrivande. Men när man väl börjar så går det undan. Men jag sitter inge bra. Jag har ju bärbar dator nu, så jag har den i sängen och sitter verkligen inte ergonomiskt. Jag tänkte sätta mig i köket, men då kommer jag ju inte ja internet kabeln. Fast sladden är jäkligt lång. Den kanske går att dra enda till köket. Det ska jag kolla nu.

Men tills vi ses igen... Ha det bra, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0