I can feel your tension baby. Sense that you need some relief. Let me ease your burden...

Idag har jag möblerat om igen, gjorde det i måndags också men blev inte nöjd. Men nu är det lite bättre, lär ändra snart igen. Men jag måste till ikea och köpa en matta, en stor matta och sen fler ljus också. Emmeli hjälpte till med möleringen och städa även lite, sen lagade vi mat tillsammans. Nu har hon dock åkt och jag har precis kolla på vänner. Så nu sitter jag här och funderar på livet och döden, och att jag ska färga håret igen. Zabbe goes brownie again. Jag vill inte vara blond nu till hösten, jag vill ha så där höst-brunrött-hår som jag tycker är så fint. Men det är alltid fler som flörtar med mig när jag är blond, men jag har ju världens bästa pojkvän så det spelar ingen roll. Men det är alltid skönt att känna att man är snygg och att folk vill ragga på en. Men aa, en skönhet klär i allt. Så det blir inga problem för mig inte! ;)



Let the candle burn baby
All the way down tonight
I can sense you need me
I'll make everything allright
Just watch the candle burn
Melting nice and slow
I'll make it better baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0