I can see how we fall. Like the leaves in the wind, like tears on my knee, we will fall to the ground

Myspys igår! Denise följde med till Skarpnäck och sov hos mig. Det var väldigt länge sen hon var här. Och det var väldigt länge sen vi sov med varandra. Jag var ju hos mamma igår, och jag tog med mig lite tavlor som jag tänkte hänga upp idag. Så jag har lite att pyssla med idag. Sen hoppas jag att jag kan äta hos Jon ikväll, för pappa ska bort och Mattias också. Och Jon skulle ju laga mat idag, så då kan jag hjälpa till. Men han sover nog fortfarande, så jag har bara smsat. Han gibbade ju igår så jag vill inte ringa och väcka honom, då blir han så grinig! ;) Nu ska jag lyssna på Miras Pool-party skiva som jag hittade, massa gamla fjåårtis låtar. Det är najs!

Ha det bra, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0