If we ever say we'll never be together and we ended with goodbye, don't know what I'd do

Oj vilken dag idag. Först mötte jag upp Emmeli vid slussen, sen åkte vi, Jon och Sebbe hem till Jon och så snaggade sig Sebbe. Sen rullade jag och Emmeli vidare och fikade på Dejávu, eller hur det stavas. Sen gick vi upp till Emmeli, och jag fick massa väskor och kläder! Niiice! Sen åkte vi till stan och jag shoppade upp mina sista pengar :( Jag köpte en plånbok, ett halsband, ett armband och två strumpbyxor. Nu ska jag gå genom alla kläderna, tänka ut vad jag ska ha på mig imorrn och omorganisera min gaderob. Och kanske möblera om, men då börjar väl grannarna klaga eller nått.

Jag ska tände ett ljus och låta det skina upp mitt rum, för din skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0