If you're a bird, I'm a bird

Änglavakt eller vad?! Mattias har tvättstuge-nyckeln i fickan och han kommer inte hem ikväll och jag skulle haft tvättstugan egentligen, men nu kan jag inte tvätta! För det finns ingen nyckel! Haha.

Jag sa precis hej då till Mia som sov här igår, Mickis sov också här men hon åkte till Danne imorse. Och jag och Mia kollade på The notebook (anledningen till varför jag har tagit tillbaka min gamla design), och nu saknar jag Jonas helt jättemycket.

Igår hade jag det i alla fall otroligt roligt. Jag, Mickis och Mia skulle åka till Brommaplan och sitta i Amalias kolonistuga, men när vi satt på tuben blev det ändrade planer och vi skulle till Vällingby istället. Och från Vällingby tog vi en buss mot Spånga Station, och det verkade som att ingen riktigt visste vart vi skulle. Och för att komma till huset vi skulle vara i behövde vi gå i typ en timme kändes det som, fast när vi gick hem tog det bara typ 10min, även fast vi hade kisspauser. Men i alla fall, det var jättekul där. Jag var lite hängig i början och ville egentligen bara ligga hemma och kolla på film. Men det var helt klart värt att åka dit ändå, alla var jättetrevliga. Och jag berömde ägaren för det fina huset, men tydligen hyrde de det bara. Så det var nytt, jag har aldrig varit på fest i ett hus som är hyrt. Vad jag vet i alla fall. Men vi träffade många härliga människor, men åkte hem redan vid tolv, och 01.40 låg vi allihopa tryggt i min säng på Segelflygsgatan.

Nu sitter jag i min säng, där jag i stortsätt har suttit/legat hela dagen, och bloggar, lyssnar på Foo Fighters och kollar ut i höstmörkret. Det är just nu till hösten, och vintern och allt det, som jag vill ha så himla mycket närhet. Men jag vet att jag samtidigt behöver ännu mer tid för mig själv. Det känns som att jag måste vara mer med mina kompisar. Och vara mer med mig själv. Jag börjar bli så där sliten igen. Och det är inte bra, åh nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0