Let him touch you and watch what happens... when someone who can look in your eyes and see into your heart

Nu är jag hemma hos Jonas. Vi lagade middag här, eller rättare sagt JAG lagade middag här. Och sen tog jag hand om disken och städade diskbänken, jag kände mig så duktig (: Men Jonas kokade ju faktiskt pastan, och dukade. Så lite credit till honom! Nu sitter han och spelar Dota, ett dataspel, och jag har precis kollat på film med Bengt och Maria. Min pojkvän är så social! Vi gick ut och träffade Mickis förut också, det var väldigt trevligt må jag säga. Hon är alltid full med skvaller, den lilla tösen. Jag har väl inget mer vettigt att berätta om egentligen. Jag träffade Emmeli idag också. Vi fikade och pratade av oss. Det är skönt att man har en riktigt bra vän som man kan berätta allt för. Emmeli lyssnar alltid och kommer med så realistiska råd. Plus att hon får mig att känna mig så otroligt bra och stark. Det är alltid bra med lite peptalk. Yes indeed.

Haha, Jonas blir alltid så upprörd när man pratar med honom under tiden han spelar. Nu har han fräst åt i stort sätt alla i hela familjen. Han har nämligen en tallrik stående på vardagsrums bordet, där Fredrik ska leka, så alla vill att den ska bort. Och så är det ju inte så trevligt att ha en tallrik framme. Yea yea, det var lite kul.

Jag vill verkligen fortsätta skriva för annars kommer jag inte att ha något att göra eftersom Jonas spelar dator. Och jag vill inte säga åt han att stänga ner spelet heller, eftersom han antagligen kommer vara grinig resten av kvällen då. Jag kanske ska åka hem? Men det är så sent nu, jag pallar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0