Let the rain fall down, I'm coming clean

image35Alla dagar känner man sig inte lika fräsch som annars, men jag har åtminstone en skitsnygg mobil! Jag fick den igår, eller fick låna den igår, av pappa. För han använder en jättedyr och avancerad från jobbet. Och först hade han den här och sen en annan, men han tyckte det var synd att den där jättebraiga bara låg och dammade, när den faktiskt kostat en hel del. Fast jobbet har betalat det såklart. Så jag fick välja mellan den där walkman telefonen eller en med bättre kamera. Men jag valde den där som ni ser på bilden. För jag har velat ha den jättelänge, jag tycker den är jättecool. Så jag ville bara flasha den lite.




Åh, du store regngud, ge mig regn. Riktigt regn, massa regn. Låt det pågå i flera dagar. Skölj bort mina synder, problem och tankar. Låt det pågå till jag är renad, ny och redo för livet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0