oh thinking about our younger years, there was only you and me. We were young and wild and free.

Så nu sitter man i skolan igen. Helgen gick alldeles för fort och jag är fortfarande lika trött. Och min klänning som jag har på mig har krymt i tvätten. Så inte nog med att jag är trött på att gå runt i skolans gråa korridorer, jag måste nu även lägga massa energi på att se till att jag inte går och visar min strumpbyx-täckta röv. Men livet är en lek. Jag kan göra det till en kul grej istället, och kanske skulle stämningen bli bättre om jag faktiskt råkade flasha min lilla rumpa. Nu ska jag återgå till musikprojektet vi håller på med i engelskan. Men usch det är så tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0